Przejdź do treści

Zgłoś incydent bezpieczeństwa!

Jeśli podejrzewasz, że doszło do incydentu bezpieczeństwa w jednym z Twoich URZĄDZEŃ CONNECTED zgłoś ten fakt!

Zgłoszenie ma najwyższy priorytet i powinno być niezwłocznie wykonane.

Jeśli zauważyłeś/aś, że wystąpił incydent związany z bezpieczeństwem,  na jednym z urządzeń Connected konieczne jest podjęcie natychmiastowych działań!

Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami, aby zgłosić incydent bezpieczeństwa.

Prosimy o przesłanie wszystkich wymaganych informacji e-mailem najlepiej w języku angielskim na adres security-incident-on-iot@legrand.com.

Wysyłając zgłoszenie:

  • Podaj imię i nazwisko osoby kontaktowej, nazwę firmy (jeśli prowadzisz firmę, działalność gospodarczą), nazwę kraju.

  • Zgłoś incydent, uwzględniając wszystkie szczegóły dotyczące luk w zabezpieczeniach, takie jak nazwa produktu, model i wersja oprogramowania oraz sposób konfiguracji (z jakich platform korzystasz).

  • Wskaż, jak doszło do incydentu i jakie działania podjąłeś/aś.

  • Poinformuj nas o wpływie zdarzenia naruszającego bezpieczeństwo. Jaki jest skutek zdarzenia do momentu zgłoszenia?

  • Dołącz zrzuty ekranu przedstawiające to, czego doświadczyłeś/aś podczas korzystania z aplikacji, czyli to, co jest nieprawidłowe.

Następnie potwierdzimy otrzymanie Twojej wiadomości w ciągu maksymalnie 3 dni i wrócimy do Ciebie w celu uzyskania dalszych informacji. Postępowanie w przypadku incydentu powinno zająć maksymalnie 10 dni, a po zakończeniu sprawy nasze podsumowanie otrzymasz mailem.

Naprawianie problemu bezpieczeństwa

Jeśli incydent zostanie przez nas potwierdzony, przystąpimy do analizy pierwotnej przyczyny i określimy najlepsze rozwiązanie problemu bezpieczeństwa. Możesz być zaangażowany/a w fazę testowania, aby upewnić się, że incydent został prawidłowo naprawiony.

Po wydaniu aktualizacji zabezpieczeń Legrand przygotuje i opublikuje powiadomienie o bezpieczeństwie. Może to zająć maksymalnie 90 dni od pierwszego zgłoszenia incydentu, zanim opublikujemy powiadomienie. Wykorzystujemy ten okres, aby zapewnić wszystkim naszym klientom rozwiązanie chroniące ich produkty Connected.

Bezpieczeństwo i poufność danych użytkowników ma kluczowe znaczenie dla Legrand. Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić optymalny poziom bezpieczeństwa i zminimalizować nieuczciwe korzystanie z naszych rozwiązań!

 

Produkty connected:

CélianeTM with Netatmo,
Valena LifeTM with Netatmo,
Valena AllureTM with Netatmo,
Netatmo, Netatmo pro,
CX3 with Netatmo,
Smarther with Netatmo,
Classe 300X, Classe 100X,
Hometouch,
MyHOME_up,
Green'up.